Používání cookies na stránkách Dr. Oetker

Pokračováním v prohlížení těchto stránek souhlasíte s používáním souborů cookies. Více informací

Jezte zdravě. Žijte zdravě.

Ovesné vločky jsou zdrojem vlákniny, vitamínů i minerálů.

V dnešní uspěchané době plné pracovních či školních povinností častokrát zapomínáme na správnou životosprávu. Naše tělo vystavujeme velkému tlaku, což se může odrazit na naší tělesné i duševní pohodě.

Nejčastěji zanedbáváme stravu, ale právě pravidelná a kvalitní strava je základem úspěchu.

Ovesné kaše od Dr. Oetker jsou díky kvalitním surovinám a snadné přípravě skvělou volbou na snídani nebo jako rychlé občerstvení během dne, které nás umí dokonale nastartovat do nového dne - zasytí a dodají potřebnou energii.

Připojte k tomu dostatek pohybu na čerstvém vzduchu a prospějete tak nejen svému tělu, ale i mysli!

 

Kousek zdraví v malém

Věděli jste, že ke zdravé životosprávě vám pomohou i obyčejné ovesné vločky? Jsou významným zdrojem beta-glukanů, které přispívají k udržení přirozené hladiny cholesterolu v krvi. Příznivý účinek lze vidět již při konzumaci 3 g beta-glukanů z ovsa denně. Proto byste měli vločky zařadit do svého jídelníčku pravidelně.

V případě, že trpíte hypertenzí, jsou skvělým pomocníkem při regulaci krevního tlaku.

Ovesné kaše Dr. Oetker obsahují vysoký podíl celozrnných ovesných vloček, ve kterých najdete tělu prospěšné beta-glukany a vlákninu.

Dr. Oetker Vám přináší celou řadu ovesných kaší, které potěší nejen Váš apetit, ale i vitalitu. Je jen na Vás, zda zvolíte tradiční příchutě jako jsou vanilka, čokoláda, brusinka či jablko-skořice, nebo vyzkoušejte novou edici s příchutěmi Açaí, Goji nebo Rakytníku.

Příprava kaší je tak jednoduchá, že ji můžete svěřit i starším dětem, které už dávají pozor, aby se neopařily. Rády si připraví čerstvou odpolední svačinu pro sebe i pro své kamarády. Stačí je zalít horkou vodou, počkat 3 minuty a snídaně, svačina jsou připraveny. 

 

Tip na servírování

Ovesné kaše Dr. Oetker můžete servírovat v hrnku i v miskách a povrch dozdobit kousky ovoce či oříšky. Když máte chuť mlsat, přidejte si lžičku medu nebo javorového sirupu.