COOKIES na webu DR. OETKER

Tento web uloží soubory cookies do Vašeho zařízení, aby umožnil lepší fungování stránek. Více informací zde.

Buďte fit

Skvělý tip na snídani

Nejenom zdravá strava, ale i pravidelný příjem tekutin a pohyb na čerstvém vzduchu, nejlépe v přírodě, prospívá našemu tělu i duši. Zní to jednoduše, ale v každodenním shonu je těžké dodržovat i jednoduchá doporučení. 

Ovšem, i malá změna může hodně znamenat. Zkuste nevynechávat snídani – vždyť Ovesnou kaši Dr. Oetker máte připravenou během minutky. Zasytí Vás a dodá energii do každého dne. Prospějete nejenom svému tělu, ale i mysli! 

Nejste-li aktivní sportovec, můžete si alespoň několikrát týdně udělat čas na procházku v okolí domova či pracoviště. Možná objevíte něco zajímavého, protože i prostředí, které dobře známe, se mění. 

A určitě se budete cítit lépe – vyzkoušejte si to!

1

Tipy na servírování

Ovesné kaše Dr. Oetker jsou připraveny v sáčcích po jedné porci. Stačí přidat půl hrnku horké vody (150 ml) a rychlá snídaně či svačina je hotova.

Všechny kaše Dr. Oetker můžete servírovat v miskách a přidávat do nich libovolné kombinace Vašich oblíbených surovin.

Typy na dochucení:

  • Čerstvé ovoce
  • Med, javorový sirup, sirup z agáve
  • Mletá skořice, muškátový oříšek
  • Kousky horké čokolády
  • Strouhaný kokos
  • Ořechy podle vlastního výběru
  • Chutný džem libovolné chuti

Příprava kaší je tak jednoduchá, že ji můžete svěřit i starším dětem, které už dávají pozor, aby se neopařily. Rády si připraví čerstvou odpolední svačinu pro sebe i pro své kamarády.

2

Rýžová kaše Chia Natural

Semínka chia jsou známé už od dob starých Aztéků a Mayů. Jsou bohatým přírodním zdrojem 3 a 6 omega mastných kyselin, jsou bohaté na vlákninu, vápník, vitamíny skupiny B a antioxidanty. Pomáhají doplnit chybějící energii a podporují koncentraci. Jsou také skvělým doplňkem při hubnutí, protože dodávají pocit nasycení na delší dobu.

Rýžová kaše Chia Natural Dr. Oetker je bez přidaného cukru a můžete si jí libovolně dochutit podle Vašich nejoblíbenějších surovin.

                                                 

3

Tip

  • Celiakie je autonomní onemocnění způsobené lepkem což je bílkovina obsažená v pšenici, žitu, ječmeni nebo ovsi. 
  • Pokud člověk trpící celiakií konzumuje potraviny obsahující lepek, objeví se reakce imunitního systému proti buňkám tenkého střeva. Důsledkem je zápal a poškození tenkého střeva (místo, kde člověk vstřebává z potravy většinu živin)
  • Rýže patří mezi přirozené bezlepkové potraviny společně s bramborami, kukuřicí, amarentem a výrobky z něho, sójou, pohankou a dalšími.